Lowongan Kerja Januari 2013 Cilegon

Updated at: Jumat, 04 Januari 2013.


Lowongan Kerja Januari 2013 Cilegon ~ Kali ini saya akan memberikan serangkaian informasi mengenai Lowongan Kerja Januari 2013 kepada anda semua. Untuk kalian yang berdomisili di cilegon, jawa barat dan sekitarnya saya akan memberikan loker cilegon terbaru januari 2013. Mungkin beberapa di antara kalian berminat untuk melamar pekerjaan. JAC Recruitment Indonesia membutuhkan karyawan baru yang akan ditempatkan pada posisi HR Manager (Cilegon).

Untuk itu agar syarat-syarat yang di perlukan bisa sesuai dengan keingingan perusahaan, ada yang perlu kalian penuhi. Dan berikut ini informasi terbaru mengenai Lowongan Kerja Januari 2013 Cilegon :



JAC Recruitment Indonesia, a member of the TAZAKI Group, is an international recruitment firm. We provide services in Recruitment & Selection (Executive Search, Staff Placement), Personnel & Legal Consulting, Translating & Interpreting.Currently we are looking for qualified Candidates for our Client as:

HR Manager (Cilegon)

Requirements:
  • Holds min Bachelor Degree (S1)
  • Having min 5 years experience in same position especially from Manufacturing
  • Manage and ensure the Manage Human Capital (HCA) starting for sub processes Man Power Planning, Recruitment Management, People Development, Performance Management, Career Management, Succession Management, Payroll, Comben, Administration Management and Organization Management and Corporate Services in particular partial process Industrial Relations
  • Willing to be placed at Cilegon
  • Computer literate and good command in English both oral and written


We treat our Candidate resumes in a professional manner and strictly confidential, as our code of ethic. If you meet the above requirements and interested with the position, please email in MS Word format or send your CV to:

PT JAC Indonesia
Menara Cakrawala (Skyline Building) - 19th Floor
Jl. MH. Thamrin No. 9 - Jakarta 10340
Telp: (021) 315 9504 / 06 

Email:  diah@jac-recruitment.co.id
Website: www.jac-recruitment.co.id

Sekian artikel terbaru megenai Lowongan Kerja Januari 2013 Cilegon semoga informasi ini berguna dan bermanfaat untuk anda semua yang sedang mencari lowongan kerja.