Lowongan Kerja Trans TV Terbaru Nopember 2012

Updated at: Jumat, 09 November 2012.


Lowongan Kerja Trans TV Terbaru Nopember 2012 ~ Kali ini Janelabu mau memberikan informasi mengenai Lowongan kerja November untuk anda semua. Trans TV membutuhkan banyak karyawan yang akan ditempatkan pada posisi Account Executive 4, Audioman, Broadcast Support, Creative, Driver, Management Audit & Sop (ISO 9001:2008) Supervisor, Marketing Information & Research, Marketing Information & Research, Quality Control Staff, R/O Staff, Reporter, Sett Builder, Software Development, dan Wardrobe Production.


Lowongan Kerja Trans TV

PT Televisi Transformasi Indonesia or Trans TV is one of the biggest national television station in Indonesia. The Company based in South Jakarta and Trans TV officially on air in 2001. The Company is a part of subsidiary PT Trans Media Corporation, a strategic business units of Trans Corp and a part of CT Corp owned by Chairul Tanjung. Trans TV programming includes variety shows, gossip shows, religious programs, soap operas, movies, and regular news. All of its programs broadcasted in all over Indonesia. In 2010, the Company obtained an award as the Favourites Brand in Indonesia’s most favorite netizen brand 2010 from Marketer Award . In 2012, PT Televisi Transformasi Indonesia also obtained an award in Corporate Image (IMAC) Award 2012 in category of National Television “Excellence in Building and Managing Corporate Image” from Frontier Consulting Group.

To support the business expansion and its organic growth, currently PT Televisi Transformasi Indonesia invites the best candidates to join as following positions below:

Account Executive 4
Requirements

  • Min S1 from any majors with GPA min 2.75
  • Male, Single, age 20 – 30 years old
  • Min 3 year of working experience
  • Working location : Jakarta


Audioman
Requirements

  • Min D3 from all majors with GPA min 2,75
  • Male/Female, Single, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience
  • Working location : Jakarta


Broadcast Support
Requirements

  • Min D3 majoring in Electrical Engineering with GPA min 2.74
  • Male, Single, age 20 – 30 years old
  • Working location : Jakarta


Creative
Requirements

  • Min S1 from all majors with GPA min 2.74
  • Male/Female, single/married, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience
  • Working location : Jakarta


Driver
Requirements

  • Min SMA from any major
  • Male, Single, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience
  • Working location : Jakarta


Management Audit & Sop (ISO 9001:2008) Supervisor
Requirements

  • Min S1 majoring in Accounting with GPA min 2.75
  • Male/Female, single/married, age 20 – 30 years old
  • Min 2 years of working experience
  • Work location : Jakarta


Marketing Information & Research
Requirements

  • Min S1 majoring in Statistic Science with GPA min 2.75
  • Male, single, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience in research field
  • Work location : Jakarta


Quality Control Staff
Requirements

  • Min S1 majoring in Information Technology with GPA min 2.75
  • Male, single, age 20 – 30 years old
  • Work location : Jakarta


R/O Staff
Requirements

  • Min S1 majoring in Economic and Development Study with GPA min 2.75
  • Male/Female, single, age 20 – 30 years old
  • Work location : Jakarta


Reporter
Requirements

  • Min S1 majoring in any major with GPA min 2.75
  • Male/Female, single, age 20 – 30 years old
  • Work location : Jakarta


Sett Builder
Requirements

  • Min S1 majoring in Architecture with GPA min 2.75
  • Male/Female, single, age 20 – 30 years old
  • Work location : Jakarta


Software Development
Requirements

  • Min S1 majoring in Information Technology with GPA min 2.75
  • Male, single, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience
  • Work location : Jakarta


Wardrobe Production
Requirements

  • Min S1 majoring in Design with GPA min 2.75
  • Male/Female, single, age 20 – 30 years old
  • Min 1 year of working experience
  • Work location : Jakarta


For further detail information about jobs requirements and how to apply in each positions, please refer official source from Trans Karir website on following link below. Closing date 30 November 2012. All applications will be treated as strictly confidential. Only short-listed candidates will be notified.

Official Source

Demikian informasi mengenai Lowongan Kerja Trans TV Terbaru Nopember 2012, semoga informasi berguna untuk anda semua. Jangan lupa kunjungi Janelabu untuk mengetahui informasi lowongan kerja lainnya.